Kto sme Kontakt Reklamácie Ako nakupovať Na stiahnutie Vstup pre partnerov
V košíku:  0.0 €  (0.00 kg) Cart-red24

Miesto a postup uplatnenia reklamácie.

Kupujúci uplatňuje reklamáciu na mieste reklamačného oddelenia spoločnosti Finelux, s.r.o. / ďalej len miesto reklamácie/.

 

Reklamovať je možné len tovar do 24 mesiacov od dátumu zakúpenia!


Miesto reklamácie je:

2.QUADRANT APP, s. r. o.

Študentská 16, 040 01  Košice

e-mail: info@finelux.sk

Reklamovaný tovar nám prosím zašlite na horeuvedenú adresu.

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať OBYČAJNOU POŠTOU (nie kuriérom)  na miesto reklamácie ako riadne zabalený balík, ktorý musí obsahovať:
a) Reklamovaný tovar, ktorý musí byť čistý , kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami.
b) Riadne vyplnený reklamačný list. Reklamačný list si môžete stiahnuť tu: dokument v PDF

O stave Vašej reklamácie budete informovaný e-mailom.

 

Reklamačné oddelenie Finelux, s.r.o.